Friday 24 November 2023

Single Storey TerraceSS 9, Sungai Way, Petaling Jaya

WTS

Single Storey Terrace
SS 9, Sungai Way, Petaling Jaya
==============
Offer Price: RM420,000
(Negotiable For Serious Buyer)
==============

PROPERTY DETAILS:-
- Leasehold
- Bumi-Lot
- Individual title
- Single Storey, intermediate unit
- Land Size: 1311 sqft
- 3 + 1 Bedrooms, 1 Bathroom

AMENITIES:-
- Walking distance to Seri Setia & Setia Jaya Commuter Station
- Walking distance to ICON city
- 10 Min to Sunway Pyramid
- 10 Min to Subang Parade
- 15 Min to Mydin Wholesale 
- 11 Min to PPUM
- 20 Min to Shah Alam
- 20 Min to Kuala Lumpur
- 15 Min to Subang Airport
- Shops, Restaurant, Petrol station, ATM etc.

ACCESSIBILITIES:-
- NPE Highway
- LDP Highway
- Federal highway
- KESAS highway

60183254599
Protasa Properties Sdn Bhd

0 comments:

Post a Comment